لزوم فرهنگ‌سازی سیره فاطمی در جامعه
کد خبر: 3826215
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

لزوم فرهنگ‌سازی سیره فاطمی در جامعه

گروه فرهنگی ــ امام جمعه موقت اسفراین گفت: دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی و اسلامی هستند که زنان باید با الگوگیری از سیره فاطمه زهرا(س) در تهاجم فرهنگی دشمن به امر عفاف و حجاب توجه داشته باشند.

لزوم فرهنگ سازی سیره فاطمی در جامعه

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، عصر امروز، چهارشنبه ۱۹ تیرماه، حجت‌الاسلام عزیزی، امام جمعه موقت اسفراین در تجمع بزرگ عفاف و حجاب در اسفراین که با همکاری بسیج و با حضور مسئولان انتظامی و نظامی برگزار شد، اظهارکرد: اسلام برهنه بوده و لباسش عفت است، بر مردان و زنان جامعه واجب بوده که به این مهم توجه بیش از پیش داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت این مهم در جامعه، گفت: خداوند را شاکریم که در جامعه‌ای قرار گرفته‌ایم که ارزش‌های دین را ارج می نهند و این در حالیست که فرهنگ عفاف و حجاب از ضروریات امروز جامعه بوده که از زمان صدر اسلام مورد تاکید پیامبر و معصومین بوده است.
وی با اشاره به بدحجابی‌ها و هنجار شکنی‌هایی که از سوی برخی از افراد در جامعه شکل گرفته است، افزود: وضع جامعه فعلی راه باطلی را در پیش گرفته و این در حالیست که به نوعی راه را گم کرده که این مهم خود آسیب جدی به خانواده‌ها و جامعه خواهد زد.
انتهای پیام

captcha