دعوت نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
کد خبر: 3826583
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

دعوت نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

گروه سیاسی ــ استاندار خراسان‌شمالی و نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیام مشترکی از مردم برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر به خراسان‌شمالی دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان‌شمالی از مردم برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان، و محمد‌علی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی‌، با صدور پیام مشترکی از مردم برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر به خراسان‌شمالی دعوت کردند.
متن این پیام مشترک به شرح زیر است؛
هوالعلیم
مردم آگاه، انقلابی و فرهنگ‌مدار خراسان‌شمالی
هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه زادروز فرخنده حضرت ثامن‌الحجج(ع) خطه گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها و دیار تجلی‌گاه وحدت و برادری اقوام و مذاهب، بار دیگر میزبان حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید است.
بی‌شک، حضور گسترده مردمی در مراسم و آیین‌های ویژه استقبال از رئیس جمهوری محترم و همراهان وی بیانگر مهمان‌نوازی همیشگی، عشق و علاقه شما مردم نیکجو به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن و تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های متعالی شهدا و ایثارگران گرانقدر و امام شهیدان است.
امروز که هجوم توطئه‌های کینه‌توزانه دشمنان را از همه سو شاهد هستیم و فشارهای پیدا و پنهان دشمنان این آب و خاک، تنگناهایی برای مردم شریف ما پدید آورده است، بی‌شک نگاه جهانیان به این حضور و استقبال دوخته شده است و حماسه‌ای که از دریچه رسانه‌های داخلی و بین‌المللی به دنیا مخابره خواهد شد، توطئه‌های زیادی را نقش بر آب خواهد کرد.
رجاء واثق داریم شما مردم شریف استان به خصوص اهالی خونگرم و ولایتمدار شیروان با حضور پرشکوه و استقبال تاریخی خود از رئیس جمهوری محترم و اعضای کاروان تدبیر و امید برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این دیار می‌افزایید.
به‌طور حتم و به حول و قوه الهی، مصوبات این سفر همچون نگینی بر تارک مسیر توسعه استان خراسان‌شمالی خواهد درخشید و در امتداد مصوبات سفر تاریخی مهرماه 91 مقام معظم رهبری و سفر نخست کاروان تدبیر و امید به استان در سال 94، به رشد و توسعه همه جانبه دیار مجاوران خورشید هشتم و رنگین کمان اقوام و فرهنگ‌ها یاری خواهد رسانید.
وعده ما یکشنبه بیست و سوم تیرماه 1398 ورزشگاه شهدای کارگر شیروان
انتهای پیام

captcha