سفر وزرا به شهرهای خراسان‌شمالی
کد خبر: 3826947
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

سفر وزرا به شهرهای خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ وزرا‌ و معاونان رئیس جمهور به‌منظور دیدار و گفت‌وگو با مردم و افتتاح پروژه‌های مختلف به شهرستان‌های خراسان‌شمالی سفر کردند.

سفر وزارء رئیس جمهور به شهرهای خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امروز، 23 تیرماه، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور کشور در دومین سفر خود به خراسان‌شمالی پس از ورود به فرودگاه بجنورد و استقبال مقامات استانی از وی برای انجام دیدار مردمی به شهرستان شیروان سفر کرد و در ورزشگاه شهدای کارگر با مردم استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در سفر کاروان تدبیر و امید به استان، وزراء و معاونان رئیس جمهور در سفرهای جداگانه به شهرستان‌های خراسان‌شمالی سفر کرده و از نزدیک با مردم دیدار و پروژه‌های مختلفی را افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند کرد.
گفتنی است امروز وزیر صمت به شهرستان جاجرم، معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان اسفراین، وزیر نیرو به شهرستان رازوجرگلان و وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان گرمه سفر می‌کنند.
نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، دانشکده دندانپزشکی بجنورد، کارخانه آلومینا جاجرم، بیش از ۴۰۰ واحد مسکن مهر و ۱۰۰ پروژه در بخش جهاد کشاورزی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان‌شمالی است.
انتهای پیام

captcha