جهاددانشگاهی کمک حال دستگاه‌های دولتی است
کد خبر: 3827966
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

جهاددانشگاهی کمک حال دستگاه‌های دولتی است

گروه اجتماعی ــ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهادهای غیردولتی در توسعه خدمات بهداشت و درمان و سایر خدمات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در استان تأکید کرد، افزود: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی می‌تواند در تحقق اهداف در این زمینه موثر باشد و کمک حال دستگاه‌های دولتی باشد.

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در توسعه خدمات بهداشت و درمان در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیداحمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی کمک حال دستگاه‌های دولتی است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های دانشگاه استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های غیر دولتی است که می‌تواند راهبردی برای ارتقا شاخص‌های سلامت باشد.

وی با بیان اینکه برای خدماتی از جمله خدمات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی باید از نهادهایی مانند جهاددانشگاهی بهره برد، بیان کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی خدماتی را که بخش دولتی نتواند انجام دهد را به نحو مطلوب به مردم ارائه داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در خصوص مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان، بیان کرد: این مرکز نخستین مرکز درمان ناباروری استان است که فاز نخست آن شامل ارائه خدمات IUI، با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی و در مساحت ۹۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی براساس تفاهم‌نامه‌ای میان جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی، به دنبال ادامه همکاری‌ها خواهیم بود و اگر انتظارات برآورده شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

محسن رحمانی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی نیز در این بازدید اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادها در توسعه خدمات در استان مؤثر است.

وی افزود: جهاددانشگاهی به پشتوانه ظرفیت‌های استانی و ملی، می‌تواند در تحقق اهداف توسعه ای در استان یاری‌رسان باشد.

یادآور می‌شود که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی به اتفاق معاونان خود از بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی استان بازدید کرد.

انتهای پیام

captcha