فعالیت ۴۲ خیر در مجمع خیرین قرآنی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3828394
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

فعالیت ۴۲ خیر در مجمع خیرین قرآنی خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از فعالیت ۴۲ خیر در مجمع خیرین قرآنی استان خبرداد.

فعالیت 42 خیر در مجمع خیرین قرآنی خراسان‌شمالی

حمزه بابایی‌مقدم، رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجمع خیرین قرآنی استان طی سال گذشته در استان با دعوت از 110 خیر شروع به فعالیت کرد این در حالیست که در نهایت فقط 42 نفر برای انجام امور قرآنی داوطلب شده و درقالب این مجمع به اقدامات قرآنی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هنوزهم شناسایی و جذب خیرین به منظور فعالیت در این مجمع قرآنی صورت می‌گیرد، افزود: از خیرینی که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند می‌خواهیم تا برای توسعه بیش از پیش فرهنگ قرآنی در جامعه در این مجمع عضو شوند.

بابایی‌مقدم ادامه داد: هم اکنون این مجمع با وجود اینکه تعداد کمی خیر دارد اما باز هم در رفع مشکلات موسسات و خانه‌های قرآن تلاش می‌کند و نیازهای آنان را در بخش فضای فیزیکی، ابزاهای آموزشی، اقلام سرمایشی، گرمایشی و تجهیزات اداری رفع می‌کند.

وی بیان کرد: در این جمع مقرر است تا با استفاده از ظرفیت اوقاف و امور خیریه استان وقف مشارکتی درآمدزایی شامل ملک مسکونی، واحد تجاری و یا باغ و زمین کشاورزی به ثبت برسد تا از درآمد حاصله این موقوفه بتوان امور قرآنی را در استان ساماندهی کرد.
انتهای پیام

captcha