ثبت نام ۵۹۱ هزار نفر در خراسان‌شمالی برای کارت ملی هوشمند
کد خبر: 3828752
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

ثبت نام ۵۹۱ هزار نفر در خراسان‌شمالی برای کارت ملی هوشمند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ثبت احوال خراسان‌شمالی گفت: ۵۹۱ هزار نفر در قالب ۸۸ درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان اقدام کرده‌اند.

ثبت نام ۵۹۱ هزار نفر در خراسان‌شمالی برای کارت ملی هوشمندعلی زاهدی‌نیا، مدیرکل ثبت احوال استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به عدم درخواست دریافت کارت ملی هوشمند توسط 12 درصد مردم استان اظهار کرد: تاکنون از مجموع 674 هزارو 999 نفر از جمعیت واجد شرایط بالای 15 سال استان، 591 هزار نفر در قالب 88 درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای 66هزارو 200 مورد از درخواست‌ها هم اکنون کارت ملی صادر شده است، گفت: متقاضیان هرچه سریعتر برای دریافت کارت خود از ادارات ثبت احوال اقدام کنند.

زاهدی‌نیا ادامه داد: ارائه خدمات با کارت‌های ملی قدیمی در ادارات غیرقانونی است و در صورت بروز هرگونه مشکل، دستگاه مربوط باید پاسخگو باشد.

وی افزود: هم اکنون همه کارت‌های ملی قدیم در سامانه ثبت احوال باطل شده و صاحبان آنها در صورت دریافت نکردن کارت ملی هوشمند، امکان دریافت خدمات از دستگاه‌ها و بانک‌ها را ندارند.

وی از افرادی که تاکنون هیچ گونه درخواستی برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نکرده اند، خواست هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند تا با دریافت کد رهگیری و جایگزین شدن آن با سری و سریال کارت‌های ملی قدیمی، امکان دریافت خدمات داشته باشند.
انتهای پیام

captcha