معاون رئیس جمهور فردا به خراسان‌شمالی سفر می‌کند
کد خبر: 3828796
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

معاون رئیس جمهور فردا به خراسان‌شمالی سفر می‌کند

گروه اجتماعی ــ استاندار خراسان‌شمالی از سفر یکروزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان خبر داد.

معاون رئیس جمهور فردا به خراسان‌شمالی سفر می‌کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد‌علی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی‌ امروز، 30 تیرماه در نشست هماهنگی سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: سفر یک روزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فردا، 31 تیرماه انجام می‌شود که بازدید از تعدادی شرکت دانش‌بنیان و مراکز رشد و شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در چنین سفرهایی باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های خاص استان از جمله اسب اصیل ترکمن و گیاهان دارویی معرفی شود.

شجاعی افزود: مدیران باید بدانند که تجاری‌سازی فکر و اندیشه کار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است پس باید اقدامات ما نیز در همین مسیر رقم بخورد.

وی عنوان کرد: ضمن اینکه نباید از ظرفیت‌ همه شهرستان‌ها غفلت شود باید در این راستا ظرفیت‌های هر شهرستان و افراد مستعد آن شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم‌نامه‌هایی با برخی کشورها دارند که می‌توانند ما را به‌عنوان یک استان مرزی در این حوزه بین‌المللی تقویت کنند پس نباید از این موضوع غفلت کنیم.

شجاعی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های استان حاضر در این نشست، گفت: در حوزه‌های تخصصی خود اولویت‌ها برای ارائه در این سفر مطرح شود تا ما این موارد را به‌عنوان مطالبه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخواست کنیم.

انتهای پیام

captcha