جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3829554
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید در استان خبر داد.

جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز اول مرداد ماه در جلسه هماهنگی جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید این استان با اشاره به برگزاری این جشنواره با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر افزود: فعالیت‌های مشارکتی موجب تقویت کمی و کیفی برنامه‌ها در حوزه فرهنگ و هنر می‌شود.
وی برگزاری این جشنواره با مشارکت جمعیت هلال احمر استان را مهم خواند، اظهار کرد: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از همه ظرفیت‌ها و امکانات هنری برای برگزاری برنامه‌هاو فعالیت‌های مشارکتی به ویژه جشنواره شعر صلح، دوستی و امید استفاده خواهیم کرد.
فرخنده عنوان کرد: این جشنواره آغازی برای تدوام اجرای فعالیت‌های مشارکتی با جمعیت هلال احمر استان خواهد بود .
وی با اشاره به اطلاع رسانی به موقع و مطلوب این جشنواره همچون صدور فراخوان، دعوت از صاحبنظران حوزه شعر و ادب، هم افزایی و همکاری را از عوامل مهم در برگزاری با شکوه جشنواره شعرصلح، دوستی و امید برشمرد.
محسن نجات، مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی هم در این جلسه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعرصلح، دوستی و امید با مشارکت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان‌شمالی ابراز خرسندی کرد.
وی با اشاره به اینکه حوزه جوانان ما حوزه فرهنگ ساز، جوان یاور و جوان باور است، اظهار کرد: جشنواره شعر صلح، دوستی و امید ظرفیت بسیارخوبی برای بهره گیری از توانمندی‌های جوانان خواهد بود.
وی ابزار رسانه و ابزار هنری را بسیار قدرتمند دانست، افزود: با بهره گیری از ابزار هنر در راستای برگزاری جشنواره‌ای مطلوب و با شکوه تلاش کینم.
نجات خاطرنشان کرد: همکاری، همدلی و هم افزایی در برنامه های فرهنگی و هنری مثال زدنی است و هر چقدر همدلی ها بیشتر باشد موجب تقویت حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد.
جشنواره منطقه‌ای شعرصلح، دوستی و امید نیمه دوم سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha