تجلیل از 21 دستگاه فعال عفاف و حجاب در مازندران
کد خبر: 3830327
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

تجلیل از 21 دستگاه فعال عفاف و حجاب در مازندران

گروه اجتماعی- آیین تجلیل از فعالان برتر 21 دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در حوزه عفاف و حجاب ظهر امروز پنجم مردادماه در ساری برگزار شد.

تجلیل از 21 دستگاه فعال عفاف و حجاب در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، در آیین تجلیل از فعالان برتر دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در حوزه عفاف و حجاب ظهر امروز پنجم مردادماه در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد که طی آن از 21 دستگاه فعال در این حوزه تقدیر به‌عمل آمد.

ولی الله امیری جانشین دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این مراسم ضمن تقدیر از کلیه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی استان که در زمینه ترویج معارف دینی و قرآنی اقدامات موثری در طول سال به ویژه در ایام هفته عفاف و حجاب انجام داده اند، اظهار کرد: بر اساس مصوبه اولین جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در خرداد ماه امسال برگزار شد، مصمم شدیم تا از فعالان عرصه عفاف و حجاب طی مراسمی تجلیل بعمل آید.
وی افزود: ما هرچه بیشتر در حوزه معروف‌ها قدم برداریم و فعالیت جدی‌تری در زمینه ترویج خوبی‌ها در جامعه داشته باشیم به تبع آن، شاهد عقب‌نشینی و کمرنگ شدن منکرات خواهیم بود.
امیری تصریح کرد: این مراسم تجلیل که به پاس زحمات مدیران و کارکنان دستگاه‌های منتخب در حوزه عفاف و حجاب برگزار می شود نافی مطالبه‌گری ستاد از دستگاه‌های کم‌کار در این حوزه نیست و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با جدیت اجرای ضوابط و آیین نامه‌های مقرراتی در حوزه‌های مختلف به ویژه دستورالعمل‌های رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب را از کلیه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان مطالبه می‌کند.
در این مراسم، رسول ظفرمند مدیر کل بیمه سلامت مازندران، ضمن ارزشمند خواندن فعالیت در حوزه‌های گوناگون دینی به ویژه فریضه واجب‌التعظیم امر به معروف و نهی از منکر، افزود: متاسفانه با توجه به هجمه‌های سنگین دشمن در حوزه‌های فرهنگی امروز بحث عفاف و حجاب در جامعه ما آنچنان که شایسته حکومت اسلامی است مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه عفاف و حیا همانند تمام خصلت‌های خوب به صورت فطری در وجود انسان‌ها به ودیعه قرار داده شده، تصریح کرد: در حوزه مسائل فرهنگی به زور بخشنامه و آیین‌نامه نمی‌توان به توفیق زیادی دست یافت بلکه می‌بایست با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و بکارگیری شیوه‌های نوین و استفاده از ظرفیت هنر و رسانه در این عرصه وارد شد و کارهای موثر را از این طریق به انجام رساند.
لازم به ذکراست؛ در پایان این مراسم از ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان، آب منطقه‌ای، دامپزشکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پزشکی قانونی، برق منطقه‌ای، فرودگاه‌های استان، تبلیغات اسلامی، بازرسی، دیوان محاسبات، مجتمع دخانیات، انتقال خون، آموزش و پرورش استثنایی، بیمه سلامت، پارک علم و فناوری، منطقه 9 انتقال گاز، دانشگاه نوشیروانی، دانشکده قدسیه، سرستی بیمه ایران، بیمه کوثر و بانک ایران زمین تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام

captcha