آب و آیینه روی خط زندگی
کد خبر: 3832131
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
فراخوانی برای تازه عروس و داماد‌های تهرانی؛

آب و آیینه روی خط زندگی

گروه جامعه ــ مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با برپایی اردوی یک‌روزه فرهنگی، تفریحی و آموزشی «آب و آیینه»، زوج‌های جوان تهرانی را دعوت به نام‌نویسی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری؛ اردوی یک‌روزه «آب و آیینه» که از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ ثبت نام زوج‌های جوان را پیگیری می‌کند؛ در روز جمعه ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.
 
این اردو شامل کارگاه روانشناسی و مشاوره، بازدید از موزه عمارت سرای کاظمی، زیارت بقعه امام زاده یحیی(ع) و بازدید از درخت ۹۰۰ ساله و همچنین بازدید از خانه موزه آیت‌الله شهید مدرس و حمام نواب و خانه دبیر الممالک  است.
 
طرح همسرانه «آب و آیینه» به‌مناسبت بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و حضرت فاطمه‌(س) در راستای مجموعه برنامه‌های «روی خط زندگی» با‌هدف گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی منطبق بر ارزش‌های والای دین مبین اسلام، ارتقای سطح مهارت‌های زناشویی زوجین و آشنایی با حقوق خانواده وتحکیم بنیان‌های خانوادگی در قالب پنج اردوی یک‌روزه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بین ۵۹۸ زوج جوان که سن ازدواج آن‌ها کمتر از ۵ سال است از فرهنگسرا‌های شهر تهران به مقصد امارت سرای کاظمی (منطقه ۱۲) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این اردوی یکروزه می‌توانند به نشانی‌ میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده یا برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن:۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام
captcha