اختتامیه جشنواره «طریق‌الهدی» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3837921
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

اختتامیه جشنواره «طریق‌الهدی» در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دارالقرآن مازندران از برگزاری اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره مصباح‌الهدی و نورالهدی با عنوان«طریق‌الهدی» در مشهد خبر داد.

اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره «طریق‌الهدای» در مشهد برگزار می‌شودسعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، بیان کرد: اختتامیه چهاردهمین جشنواره مصباح‌الهدی و نورالهدی با عنوان «طریق‌الهدی» از هفتم تا دهم شهریورماه با اجرای برنامه‌ها و کارگاه‌های مختلف در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه مختلف، کنترل خشم، سوادرسانه‌ای، بازدید از موزه آستان قدس رضوی، زندگی حسینی، اصلاح ذهنیت یا تطهیر خیال، تکنیک گفت‌وگو، عدم پیش داوری، سواد رسانه‌ای، تصاویر آموزشی، زندگی معنوی، پرخاشگری و حرمت‌داری، اجرای برنامه فرهنگی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی با بهره‌گیری از اساتید برجسته، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی قرانی ویژه دانش‌آموزان این طرح، حضور در مهمانخانه حضرت و صرف شام از سفره با برکت امام رئوف امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های این طرح است.

قربانی بیان کرد: 600 نفر از قرآنیان استان مازندران در این دوره شرکت خواهند کرد و علاوه بر برنامه‌های ذکر شده از کارگاه سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های زندگی قرآنی، اجراهای شهرستانی، و برگزاری نشست با رئیس دارالقرآن بهره خواهند برد.

وی ادامه داد: این طرح 19 ساله با عنوان طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی بسیار فاخر است و می‌توان با همکاری نهادهای انقلابی و فرهنگی به‌عنوان یک الگو معرفی کرد.

قربانی زمان حرکت از مازندران را عصر چهارشنبه، ششم شهریورماه اعلام کرد و افزود: زمان برگشت از مشهد عصر روز یکشنبه، دهم شهریورماه  خواهد بود.

انتهای پیام

captcha