محتوای فضای مجازی ساماندهی شوند
کد خبر: 3838876
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

محتوای فضای مجازی ساماندهی شوند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در فارس خواستار ساماندهی فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا شد و گفت: مطالبی که در این فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد باید بر اساس ساماندهی، تولید و منتشر شوند.

به گزارش ایکنا از فارس، آيت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، ٩ شهريور در شوراي فرهنگ عمومي استان بر ساماندهي تولید محتوا در فضای مجازی تاكيد کرد و گفت: فضای مجازی در جامعه باید ساماندهی شود و مطالبی نیز که در این فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد باید بر اساس ساماندهی، تولید و منتشر شوند.
وي با تأکید بر اینکه در كنار ساماندهی فضای مجازی به مسائل حقوقی و بررسی فعالین اين فضا نيز پرداخت شود، گفت: برای تولید محتوا در کنار استفاده از فناوری باید به فکر تغذیه فکری افراد سازنده نرم افزارهای فضای مجازی باشیم.
آیت‌الله دژکام به توانمندی ساماندهی فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: توانایی و ظرفیت ساماندهی فضای مجازی در استان فارس و کشور وجود دارد كه البته دشمنان در فضای مجازی این واهمه را دارند که مورد هجوم تولیدات محتوایی ایران قرار گیرند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه طرح‌های دانش‌افزایی برای فعالان فضای مجازی باید در اولویت فعالیت‌ها باشد، گفت: آموزش ساخت نرم‌افزار در کنار آموزش‌های دینی و فقهی باید به تمام فعالین فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین گفت: فعالیت جزیره‌ای دستگاه‌های مختلف در ساماندهی فضای مجازی باید از بین برود و با مدیریت واحد نسبت به ساماندهی و تولید محتوای فضای مجازی انجام شود.
انتهای پیام

captcha