گردهمایی فعالان امر به معروف با حضور «رئیسی»
کد خبر: 3839249
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
هفتم محرم برگزار می‌شود

گردهمایی فعالان امر به معروف با حضور «رئیسی»

گروه جامعه ــ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از گردهمایی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه در روز شنبه، هفتم محرم خبر داد.

گردهمایی فعالان امر به معروف با حضور «رئیسی»به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه اینستاگرام خود از برگزاری گردهمایی فعالان امر به معروف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه در روز شنبه، هفتم محرم خبر داد.

همچنین بنابر اعلام ستاد امر به معروف و نهی از منکر، هفته گرامیداشت و احیای این دو فریضه از امروز یکشنبه، اول محرم‌الحرام با شعار «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی» آغاز شد.

بنابر این گزارش، روز اول این هفته با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر مسئولان»، روز دوم «امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری»، روز سوم «امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت اجتماعی، روز چهارم «امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‌سازی»، روز پنجم «امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه»، روز ششم «امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی» و روز هفتم با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر و معروف سال (رونق تولید)» نامگذاری شده است.

گردهمایی فعالان امر به معروف با حضور «رئیسی»

انتهای پیام

captcha