رژه 31 شهریورماه نماد توان نیروهای نظامی جمهوری اسلامی خواهد بود
کد خبر: 3839551
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

رژه 31 شهریورماه نماد توان نیروهای نظامی جمهوری اسلامی خواهد بود

گروه اجتماعی ــ معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید در تمامی امور با اقتدار عمل کنیم و رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه یکی از نمادهای قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی است.

رژه 31 شهریورماه نماد توان نیروهای نظامی جمهوری اسلامی خواهد بودبه گزارش ایکنا از همدان، حسن برزگر، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)، امروز ۱۱ شهریورماه در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه 31 شهریورماه، با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته هفته دفاع مقدس با نمایش قدرت نیروهای نظامی در کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در همدان نیز در روز 31 شهریورماه همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح کشورمان به تأسی از قیام و مقاومت امام حسین(ع) است و نیروهای مسلح ما مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: زمین‌گیر کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی ضربه شستی از نیروهای مسلح بود و نشان داد دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: اقدام روز گذشته محور مقاومت و حزب‌الله نیز هشدار بزرگی به رژیم اشغالگر قدس بود و همه این مقاومت‌ها به تأسی از محرم و «هیهات من‌الذله» سرور و سالار شهیدان است.

وی با بیان اینکه باید در تمام امور با اقتدار عمل کنیم، افزود: رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه یکی از نمادهای قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

برزگر با بیان اینکه امسال سپاه مجری برنامه رژه روز 31 شهریورماه در همدان است، تصریح کرد: مراسم امسال از ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد و مجموعه انتظامی و راهور نیز در مباحث امنیتی و ترافیکی ما را یاری می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به غبارروبی گلزار شهدا در روز چهارم مهرماه یادآور شد: فضاسازی طی هفته دفاع مقدس در سطح شهر با همراهی تمام دستگاه‌ها و شهرداری انجام خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: تأمین 30 دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل از سازمان حمل و نقل بار و مسافربری انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه بازدید از موزه دفاع مقدس طی این هفته رایگان است، عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برگزاری نمایشگاه‌های عکس، نقاشی و برنامه‌های هنری را در برنامه داشته باشد.

برزگر در ادامه با اشاره به در پیش‌رو بودن سالگرد شهادت سردار همدانی گفت: مراسم بزرگداشت و سالگرد شهید همدانی در هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در این هفته آمادگی داریم راویانی به منظور بازگویی خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس را به مدارس اعزام کنیم.

در این نشست همچنین، مجتبی زارعی، رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان نیز با تأکید بر اینکه به منظور تسهیل در تردد در این روز باید تدابیر لازم اندیشیده شود، اذعان کرد: احترام و عزت گذاشتن به شهدا،  خود نوعی دفاع مقدس است و باید با تلاش و قوت آن را انجام دهیم.

نماینده شهرداری نیز بیان کرد: برگزاری تورهای گردشگری از اماکن دفاع مقدس طی این هفته توسط شهرداری، اماکنی همچون باغ موزه دفاع مقدس و دیواره‌های آسیب‌دیده از دوران جنگ تحمیلی در نظر گرفته شده است. 

نماینده صدا و سیما نیز با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس هر روز برنامه زنده از باغ موزه خواهیم داشت، ادامه داد: مراسم رژه روز 31 شهریورماه نیز به صورت کامل ضبط خواهد شد. 

نماینده باغ موزه دفاع مقدس نیز با بیان اینکه درخواست داریم شعارهای امسال با عنوان «ما پیروزیم» در بنرها و  سربرگ نامه ادارات درج شود، اظهار کرد: بازدید از باغ موزه در روز 31 شهریور رایگان خواهد بود و طی هفته دفاع مقدس نیز برای گروه‌هایی که از سوی شهرداری، سپاه و آموزش و پرورش هماهنگی شود بازدید رایگان است.

انتهای پیام

captcha