مردم از بی‌عدالتی عثمان، به سراغ علی(ع) رفتند /مطالبه‌گری حقوق‌های نجومی
کد خبر: 3840129
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

مردم از بی‌عدالتی عثمان، به سراغ علی(ع) رفتند /مطالبه‌گری حقوق‌های نجومی

گروه اجتماعی- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: انحرافات در بیت‌المال از زمان عثمان آغاز شده بود و مردم از بی‌عدالتی‌ها خسته شده بودند که به سراغ حضرت علی(ع) رفتند و بر ایشان اصرار کردند.

مردم از بی‌عدالتی عثمان، به سراغ علی(ع) رفتند /مطالبه‌گری حقوق‌های نجومیبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله علی معلمی امروز 13 شهریورماه در مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی با اشاره به اینکه، امام حسین(ع) با یک انحراف عمیق و ریشه‌دار جامعه در زمان خود مواجه شده بود، اظهار کرد: امام حسین(ع) در راه زنده نگه داشتن دین اسلام مظلومانه به شهادت رسید.

یاریگر حق، حسینی است
وی با بیان اینکه هرکجا انسان حق را یاری کرد، حسینی است، افزود: هرکجا انسان در برابر انحراف، لغزش و باطل ملاحظه کرد و کوتاه آمد عقب‌نشینی است و در واقع انسان باید در مواجهه با انحرافات، مطالبه‌گر باشد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه برخی افراد ویژه‌خوار شدند و حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند که باید مطالبه‌گری داشته باشیم و بگوییم چرا و چگونه این حقوق‌های نجومی دریافت می‌شود.
وی ادامه داد: انحرافات در بیت‌المال از زمان عثمان آغاز شده بود و مردم از بی‌عدالتی‌ها خسته شده بودند که به سراغ حضرت علی(ع) رفتند و بر ایشان اصرار کردند.
وی در ادامه با اشاره به عدم بکارگیری دوتابعیتی‌ها در مدیریت کشور، تصریح کرد: تا طرف به استکبار جهانی سرسپرده نشود، آمریکا، کانادا و انگلیس به او تابعیت نمی‌دهد و از این افراد در بدنه مدیریت نظام نباید بهره‌گیری شود چون آنها مورد اعتماد و پذیرش استکبار هستند.
امام جمعه قائمشهر با تاکید بر اینکه دشمن از برخورد نظامی با جمهور اسلامی سخت در هراس است اما برای نفوذ دادن عوامل خود در کشور تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را تخریب کند، افزود: کسی که بخواهد نظام را تخریب کند تابلو دست خود نمی‌گیرد بلکه با سیاست‌ها و اقدامات اشتباه نظام را در بین مردم تخریب می‌کند.
معلمی بیان کرد: اگر یک روستایی بخواهد در زمین خود برای فرزندش خانه بسازد می‌آیند می‌گویند تغییر کاربری انجام شده است اما از ساری به سمت قائمشهر که حرکت می‌کنید در ارتفاعات، متصل ساخت و ساز شده است، آیا اینها تغییر کاربری نیست، تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز عبرت است اما چرا اجازه دادند بسازند، چرا برای یک روستایی سختگیری می‌شود اما برای مرفهین که ویلای آنچنانی احداث می‌کنند سختگیری نمی‌شود.
وی عنوان کرد: در طول تاریخ همه انسان‌ها مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند، اگر انسان در همه‌جا خداوند را لحاظ کرد در آزمون‌های الهی پیروز می‌شود.
معلمی با بیان اینکه، بیشترین نیات موقوفات استان مازندران مربوط به عزاداری برای امام حسین(ع) در ماه‌های محرم و صفر است، گفت: اگر مردم امام حسین(ع) را بهتر بشناسند، علاقه‌مندی آنها به اهل بیت بیشتر می‌شود.
انتهای پیام

captcha