ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان؛ اولویت بخش فرهنگی جامعه
کد خبر: 3841741
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان؛ اولویت بخش فرهنگی جامعه

گروه فرهنگی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان از اولویت‌های بخش فرهنگی جامعه امروزی بوده که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا به‌خوبی ایفای نقش کرده است. 

ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان؛ اولویت بخش فرهنگی جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۱ شهریورماه، در ارسال تجهیزات فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان از اولویت‌های بخش فرهنگی جامعه امروزی بوده که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا به‌خوبی ایفای نقش کرده است. 

وی افزود: درخشش کودکان و نوجوانان کانون استان در عرصه‌های جهانی نشان‌دهنده ارتقاء کیفی فعالیت‌های کانون در سال‌های اخیر است.

مصطفوی ادامه داد: امروز آسیب‌های اجتماعی به‌هر دلیل در جامعه رو به افزایش بوده و از ۲۰ آسیب اجتماعی شناسایی شده چندین مورد آن بسیار حاد بوده که از آن جمله می‌توان به اعتیاد و حاشیه‌نشینی اشاره کرد و دفاتر تسهیل‌گری نیز در راستای کاهش این آسیب‌ها ایجاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره در صحنه کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار بوده، چراکه اگر کودکان به‌درستی تربیت شوند، یقینا آسیب‌های اجتماعی در مراحل بعدی کاهش خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در این زمینه از اعتبارات تخصیص یافته به‌درستی استفاده کند، چراکه کودکان، سرمایه‌های آینده جامعه هستند.

یادآور می‌شود، رونمایی از تلسکوپ مرکز علوم و نجوم کانون استان و بازدید از موزه کودک ارومیه از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و هیأت همراه در کانون استان بود.
انتهای پیام

captcha