حضور نهضت جهانی گفتمان خانواده در رویداد جهانی اربعین
کد خبر: 3845550
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
با هدف ترویج فرهنگ خانواده انجام می‌شود

حضور نهضت جهانی گفتمان خانواده در رویداد جهانی اربعین

نهضت جهانی گفتمان خانواده با هدف جهانی‌سازی گفتمان خانواده و ترویج فرهنگ تشکیل خانواده در رویداد جهانی اربعین حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: نهضت جهانی گفتمان خانواده با هدف جهانی‌سازی گفتمان خانواده و مطالبه‌گری از نظام سلطه در سطح بین‌الملل، ترویج فرهنگ تشکیل خانواده در جوامع مختلف به ویژه جوامع مسلمان، شبکه سازی فعالیت های فعالین خانواده داخلی و خارجی و ارائه دستاوردهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه خانواده و اهداء این الگو به سایر ملل مسلمان کار خود را آغاز کرده است.

از دیگر اهداف این نهضت به توجیه نخبگان و دغدغه‌مندسازی گروه مرجع داخلی و خارجی و ایجاد مطالبه بین المللی، مسئله‌سازی برای متدینین، جلب مشارکت اجتماعی در عرصه خانواده و تولید محتوای فاخر (مستند سازی) از تجارب و رمز موفقیت در خانواده های موفق نیز می‌توان اشاره کرد.

نهضت جهانی گفتمان خانواده با استفاده از ظرفیت های فعالین اربعین، فعالین خانواده و فعالین رسانه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی موضوع خانواده را در دستور کار خود قرار داده است.

در این نهضت با تولید، توزیع و جریان سازی محتوایی ضمن نمایش نقشه دشمن بشریت علیه خانواده با نمایش الگوی خانواده طراز مسلمان به اثبات جبهه حق و نفی طاغوت خواهیم پرداخت.

نهضت جهانی گفتمان خانواده یکی از بزرگترین نمونه های بیرونی پویش بزرگ «هم سرنوشتیم» با محوریت موضوع خانواده است. در مراسم اربعین امسال طی طول مسیر پیاده روی نجف تا کربلا نیز با برپایی ۴۰ دوره نمایشگاهی، استقرار مُبلغ و مشاور، برپایی، مسابقه و توزیع محصولات فرهنگی مرتبط با خانواده در ۷ محور ۱۰ کیلومتری مسیر پیاده روی با پرداختن به موضوعات نمایش نقشه دشمن، خانواده طراز، تولد(جمعیت)، تربیت، تغذیه و طب، ازدواج، معیشت و معنویت با فعال سازی ۴۵۰ موکب ایرانی و ۴۰ موکب عراقی نقشه مفهومی خانواده را به نمایش خواهد گذاشت.

فرآیند کلی فعالیت‌های خانواده محور در اربعین امسال ابتدا جریان سازی دعوت خانوادگی و آموزش برای حضور خانوادگی، واسطه گری تبادل ظرفیت‌ها، تامین و پشتیبانی محتوا و بعد از آن پشتیبانی استقرار، بهره برداری رسانه ای، تجربه نگاری، کنترل و نظارت و جلب مشارکت خواهد بود.

همچنین نهضت گفتمان جهانی خانواده برای پیش برد اهداف متعالی خود فراخوان‌های عملیاتی که به شرح ذیل اعلام می‌شود را در دستور کار خود قرار داده است:

فراخوان و مکاتبه دریافت ایده‌های خانواده محور اربعین به صورت عمومی و فعالین تخصصی خانواده

فراخوان ثبت نام خادمین اربعین خانواده

فراخوان ثبت نام موکب های متقاضی جهت دریافت بسته های فرهنگی، نمایشگاهی، استقرار مَبلغ و مشاور

فراخوان جلب مشارکت های خانواده محور در اربعین نظر کالسکه و غیره

یادآور می‌شود، پل ارتباطی مردم با نهضت گفتمان جهانی خانواده از طریق همه پیام رسان ها با شماره ۰۹۱۲۰۹۲۹۵۹۸، سایت hamsarneveshtim.ir و صفحات پویش «هم سرنوشتیم» در شبکه‌های اجتماعی است.

انتهای پیام

captcha