چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3847351
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی، از برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشور‌های اسلامی با هدف توسعه مناسبات گردشگری سلامت ایران با جهان اسلام خبر داد.

چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی برگزار می‌شودمجید زنگویی، دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشور‌های اسلامی؛ اظهار کرد: این کنگره با هدف توسعه مناسبات گردشگری سلامت جمهوری اسلامی با دیگر کشور‌های اسلامی از سوی این مرکز و با همکاری وزارتخانه‌های بهداشت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

زنگویی بیان کرد: آذربایجان، افغانستان، عراق، ترکیه، هند، آفریقای جنوبی، روسیه، صربستان، مجارستان و قرقیزستان از جمله کشور‌های حاضر در این کنگره هستند.

دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت کشور‌های اسلامی یادآور شد: از نهاد‌ها و تشکل‌های مرتبط با کشور‌های اسلامی جهت برگزاری نشست‌های دو جانبه با هدف توسعه ارتباطات بخش‌های خصوصی دعوت شده است.

وی یادآور شد: «گردشگری سلامت»، «دارو و تجهیزات سلامت»، «طب سنتی و فرآورده‌های گیاهی»، و «گردشگری ورزشی» از جمله محور‌های این کنگره است که برای هریک از آن‌ها پنل‌های خاصی نیز تعریف شده.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی افزود: همچنین در حاشیه این کنگره که قرار است از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه، در هتل هما برگزار شود، دو نشست همکاری‌های اقتصادی ایران و آذربایجان در حوزه گردشگری سلامت و رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha