دانشجو مطالبه‌گر و کوشای تحصیل اخلاق، علم و مهارت باشد
کد خبر: 3848344
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
در آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه آزاد کاشان مطرح شد؛

دانشجو مطالبه‌گر و کوشای تحصیل اخلاق، علم و مهارت باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: از امروز که وارد محیط دانشگاه شده‌اید با جدیت تمام در تحصیل علم و معنویت کوشا باشید و قدر نعمت سلامتی و جوانی را بدانید تا به بندگی خدا مفتخر شوید.

به گزارش ایکنا؛ حسین زینلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، 16 مهرماه در آیین استقبال از دانشجویان جدید‌الورود این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، 24 خرداد 1364 به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی در استان اصفهان و شانزدهمین واحد دانشگاهی کشور تأسیس شد و بیش از 24 هزار دانش‌آموخته متعهد و متخصص تاکنون از این مرکز علمی فرهنگی فارغ‌التحصیل شده‌اند.
وی ادامه داد: از امروز که وارد محیط دانشگاه شده‌اید با جدیت تمام در تحصیل علم و معنویت کوشا باشید و قدر نعمت سلامتی و جوانی را بدانید تا به بندگی خدا مفتخر شوید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، مرکز رشد این دانشگاه را دارای شایستگی‌های فراوان و غنای علمی پژوهشی دانست و دانشجویان را به ارتباط هر چه بیشتر با آن برای نیل به اهداف علمی و کارآفرینی ترغیب کرد.
مریم افتخاری، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز طی سخنانی گفت: دانشجویان برای ارتقای هر چه بیشتر خود ارتباط خوبی با استادان خود داشته باشند و مطالبه‌گری از وظایف اولیه دانشجوی کوشاست.
وی تعداد دانشجویان ورودی 98 واحد کاشان را یک هزار و 32 نفر اعلام کرد و افزود: بهترین کادر علمی و آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با تمام وجود در خدمت دانشجویان عزیز است.
محمد عصاریان، رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز گفت: مرکز رشد محلی برای آموزش کار تیمی و پرورش انسان‌هایی برای ورود به کسب و کارهای کوچک است و از تمام دانشجویان با روی باز استقبال می‌کنیم و تسهیلات لازم را در خدمت پژوهشگران عزیز قرار می‌دهیم.
وی حرکت به سمت دانشجوی نسل سه که همانا پرورش قوه خلاقیت در دانشجویان برای نیل به کارآفرینی است را از اهداف مرکز رشد دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان پویا از این فرصت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای رشد هرچه بیشتر خود بهره بگیرند.
عباسعلی اکبرزاده مرشدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز طی سخنانی با تسلیت ایام عزای سیدوسالارشهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، گفت: بسیج دانشجویی، هیئت دانشجویی علمدار کوثر، بیش از 15 کانون دانشجویی در زمینه‌های مختلف، امور ورزشی و تربیت بدنی و مرکز مشاوره دانشجویی محل‌های بروز استعدادهای داشجویان عزیز است؛ فرصت زودگذر جوانی و دانشجویی را قدر بدانید و با همه همت خود برای آینده کشور آماده شوید.
وی ادامه داد: نخبگان جامعه بهترین زمان رشد خود را دوران دانشجویی می‌دانند، لذا از این فرصت زودگذر برای رشد اخلاقی و علمی خود بهره ببرید.
در پایان این مراسم که با تقديم بسته فرهنگی به دانشجویان ورودی جدید همراه بود، هیئت رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان با حضور بر مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با تقديم شاخه‌های گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام و امام عزیز ادای احترام کردند.
جواد دهقانی‌آرانی
انتهای پیام
captcha