نمایشگاه «عفاف و حجاب» در اشنویه افتتاح شد
کد خبر: 3848602
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

نمایشگاه «عفاف و حجاب» در اشنویه افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره ارشاد شهرستان اشنویه گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته‌ ناجا در این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه عفاف و حجاب در اشنویه افتتاح شد

حسن حسن‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشنویه، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته‌ ناجا و  با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در اداره ارشاد این شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترویج عفاف و حجاب، حمایت از بانوان و همچنین افزایش سطح مشارکت این قشر از جامعه در فعالیت‌های اجتماعی است، افزود: آثار به نمایش درآمده شامل ۴۰ اثر با مضامین پیشگیری از اعتیاد و ۵۰ اثر نیز در خصوص عفاف و حجاب است.

حسن‌زاده گفت: در این نمایشگاه آثاری شامل عکس‌ و پوستر با مضامین عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد هنرمند نقاش اشنویه‌ای «شورش نصیری» به نمایش گذاشته شده و همچنین آثاری شامل صنایع دستی، آثار هنری، طراحی، نقاشی، لباس‌های سنتی دایر شده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن دیدن کنند.

وی بیان کرد: سوق دادن جامعه به امر عفاف و حجاب، استفاده از هنر در پیشگیری از اعتیاد و آشنا ساختن جوانان با مشکلات اعتیاد خانمان‌سوز از مضامین و درون‌مایه‌های این آثار هنری است.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه تا ۱۸ مهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه دایر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha