۳۰ آبان؛ آخرین مهلت شرکت در سوگواره رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم»
کد خبر: 3848994
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

۳۰ آبان؛ آخرین مهلت شرکت در سوگواره رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم»

گروه فناوری اطاعات ــ آخرین مهلت شرکت در دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» که در سه بخش اصلی «هنر‌های دیجیتال»، «رسانه‌های برخط» و «نرم افزار» برگزار می‌شود، ۳۰ آبان ماه سال جاری، اعلام شده است.

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و ستاد بازسازی عتبات عالیات در سه بخش اصلی «هنر‌های دیجیتال»، «رسانه‌های برخط» و «نرم افزار» برگزار می‌شود.

بخش «هنر‌های دیجیتال» شامل فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای(داستانی کوتاه، مستند، نماهنگ، پویانمایی، تجربه‌گرا، ویدئوآرت، موشن‌گرافیک و نماهنگ) بخش اصلی عکس(تک عکس حرفه‌ای، مجموعه عکس و تجربه (تلفن همراه) و بخش جنبی(عکس‌های قدیمی عزاداری محرم از اقصی نقاط کشور) است.

بخش «رسانه‌های برخط» شامل وب سایت‌ها، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و بخش «نرم‌افزارها» نیز مشتمل بر چند رسانه‌ای، تلفن همراه و بازی‌های موبایلی است.

آیین‌ها و نماد‌های عاشورایی، آیین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی عظیم اربعین، نماز ظهر عاشورا و ...، امام‌حسین(ع) و انسانیت، امام‌حسین(ع) و امت اسلامی، مؤدت و محبت اهل بیت(ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکر از جمله موضوعات بخش‌های مختلف دوازدهمین سوگواره ملی «مهر محرم» است.

این سوگواره امسال با راه اندازی پویش جهانی مهرمحرم با هشتگ‌های فارسی #مهر_محرم #مهر_حسینی وعربی #حب_الحسین_یجمعنا #حب_الحسین_یعرفنا و انگلیسی #hussainUnitsUs و #kindMoharram به دنبال نقش آفرینی فعال‌تر در حوزه فضای مجازی و افزایش مشارکت مردمی در تولید محتوای دیجیتال عاشورایی است.

مهلت ارسال آثار در دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» ۳۰ آبان ماه سال جاری، است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و ارسال اثر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مهر محرم به نشانی www.mehremoharram.ir مراجعه کنند.
 
http://www.mehremoharram.ir/fa/album/11th/poster12th.jpg

دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سراسر کشور برگزار می‌شود و عموم مردم و علاقه‌مندان به حضور در این سوگواره می‌توانند در تولید محتوایی با مضامین عاشورایی در حوزه فضای مجازی مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام
captcha