پرداخت کمک هزینه پیاده‌روی اربعین به مددجویان خراسان شمالی
کد خبر: 3849199
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

پرداخت کمک هزینه پیاده‌روی اربعین به مددجویان خراسان شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی، گفت: به مددجویان زائر کربلا در اربعین، مبلغ ۸۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه زیارتی پرداخت می‌شود.

پرداخت کمک‌هزینه به مددجویان زائر اربعین خراسان‌شمالی

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه امسال بیش ۸۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: به‌تمامی این افراد کمک‌هزینه سفر کربلا به میزان ۸۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز حدود ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند، افزود: سال قبل برای هر مددجو ۶۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان  تأکید کرد: بخشی از اعتبارات زیارت اربعین از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیران تأمین‌شده است.

وی به همکاری خیران و مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح شوق زیارت اشاره کرد، یادآورشد: خیرانی که شرایط مالی مناسب بهره‌مند اما توانایی حضور در این سفرها را ندارند می‌‌توانند با استفاده از طرح زیارت نیابتی یکی از مددجویان را به کربلا بفرستند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.

الهی‌راد درباره نحوه مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه سفر زیارتی مددجویان نیز گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر می‌توانند به سایت http://www.shogheziarat.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha