مسابقه کتاب‌خوانی «پیام‌های عاشورا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3849878
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
از سوی مؤسسه قرآنی منهاج؛

مسابقه کتاب‌خوانی «پیام‌های عاشورا» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی منهاج عشق‌آباد طبس در راستای مراسم پرفیض اربعین حسینی، در حال برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «پیام‌های عاشورا» است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت منهاج، همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی وآشنایی با قیام عاشورایی، مسابقه کتابخوانی «پیام‌های عاشورا» ویژه همه مقاطع سنی را به صورت سراسری برگزار کرده است.
محمد رجب‌زاده، مدیر مؤسسه منهاج در این رابطه گفت: مسابقه کتابخوانی با هدف تبلیغ و نشر عاشورا و اهداف سیدالشهدا(ع) به صورت اینترنتی از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا پایان همین ماه نیز ادامه دارد.
منبع این مسابقه از کتاب «پیام‌های عاشورا» تألیف جواد محدثی است که با ارائه سرفصل‌هایی شامل اعتقادی، زندگی حقیقی، پیام‌های اخلاقی و قیام‌های سیاسی عاشورا در حال برگزاری است.
برای علاقمندان 60 سؤال در نظر گرفته شده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل کتاب را با مراجعه به نشانی https://al-falah.ir دانلود کنند. جوایز این مسابقه برای 50 نفر در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مناج عشق آباد طی چند سال گذشته مسابقاتی مانند منجی، حفظ سوره الرحمان( در ماه رمضان سال98)، مسابقه کتاب‌خوانی خطبه غدیر و ... را برگزار کرده است که مورد توجه و استقبال بالایی از سوی علاقه‌مندان قرار گرفته است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۸۵۴۴۱۱ تماس بگیرند و یا به نشانی شهرستان طبس، عشق‌آباد، میدان ۱۵ خرداد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha