راهیابی 7 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی زنجان به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3850522
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

راهیابی 7 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی زنجان به مرحله کشوری مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ 7 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی زنجان به مرحله کشوری بیست و یکمین مسابقات قرآن که در مشهد برگزار می‌شود، راه یافتند.

راهیابی 7 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی زنجان به مرحله کشوری مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از زنجان، در بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان تأمین اجتماعی 101 خانم و آقا از استان زنجان شرکت کردند و این مسابقات در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.
این مسابقات در 4 رشته برگزار شد که این رشته‌ها شامل مفاهیم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و حفظ قرآن کریم بود.
در بخش آقایان مرتضی پیرمحمدی در رشته قرائت تحقیق، مرتضی طالقانی در رشته قرائت ترتیل و عبدالله سهرابلو در رشته مفاهیم نفر نخست مسابقات شدند و جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.
در بخش بانوان نیز مژگان ولی‌زاده در رشته قرائت تحقیق، کبری بیات در رشته قرائت ترتیل، سمانه آقاجانلو در رشته حفظ جزء 30 و هاجر فیروزه در رشته حفظ 8 جزء عنوان برتر را به دست آوردند.
مسعود علیاری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر مراجعان تأمین اجتماعی دچار مشکل هستند، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن موجب تقویت انگیزه در خدمت‌رسانی و افزایش معنویت می‌شود.
وی ادامه داد: این کار باعث افزایش قوای روحی و بهبود شرایط شغلی می‌شود و امیدواریم با تمسک به آموزه‌های قرآن و اعتقادات دینی در مسیر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان گام برداریم.
انتهای پیام
captcha