فراخوان وزارت امور دینی تونس برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3850557
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

فراخوان وزارت امور دینی تونس برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه بین‌الملل ـ وزارت امور دینی تونس با هدف گزینش نمایندگان این کشور برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف جهان، ابلاغیه‌ای منتشر کرد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وب‌سایت «journalistesfaxien.tn»، در این فراخوان آمده است: به منظور انتخاب نمایندگان تونس جهت حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف جهان، دو آزمون در رشته «حفظ کل قرآن همراه با تسلط به مخارج حروف» و «صوت و لحن و تجوید» برگزار می‌شود.
 
براساس ابلاغیه وزارت امور دینی تونس، آزمون حفظ کل قرآن همراه با ادای صحیح مخارج حروف است که برای دو گروه آقایان و بانوان بین 12 تا 30 سال است و برگزاری آزمون صوت و لحن و تجوید نیز به همراه استفاده از مقام‌های صوتی برای آقایان بین 15 تا 40 سال است. این افراد باید حداقل 5 حزب متوالی از قرآن کریم را حفظ کرده باشند.
 
وزارت امور دینی تونس اعلام کرد: داوطلبان شرکت در این مسابقات می‌توانند فرم ثبت‌نام را از سایت این وزارتخانه دانلود کرده و یا آن را از ادارات وابسته به این وزارتخانه یا انجمن ملی قرآن کریم و یا یکی از جمعیت‌های قرآنی تحویل گرفته و پس از تکمیل آن را به همراه اوراق شناسایی، مدرک حفظ قرآن و دو قطعه عکس، تا 19 اکتبر جاری (27 مهرماه) به آدرس پست الکترونیکی competition@affaires-religieuses.gov.tn ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha