خدمات‌رسانی اورژانس به عزادارن حسینی در روز اربعین
کد خبر: 3850758
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
در فارس صورت می‌گیرد؛

خدمات‌رسانی اورژانس به عزادارن حسینی در روز اربعین

گروه اجتماعی ـ معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: نیرو‌های اورژانس آماده ارائه خدمات به عزاداران و شهروندان در روز اربعین هستند.

به گزارش ایکنا از فارس، بهناز رستگارفر، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس امروز، 26 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اورژانس فارس تدابیری در نظر گرفته است تا تیم‌های امدادی مستقر، خدمات فوریت‌های پزشکی را در کمترین زمان به عزاداران آن حضرت ارائه کند.

وی اضافه کرد: در شیراز ۲۵ کارشناس فوریت‌های پزشکی در قالب ۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس در مسیر‌های پیاده روی اربعین حسینی و مسیر‌های منتهی به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح مستقر و آماده ارائه خدمات پزشکی هستند.

رستگارفر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان اورژانس فارس پوشش امدادی مراسم روز اربعین در کل استان انجام خواهد شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: شهروندان هنگام حضور در اماکن و بقاع متبرکه و حضور در مراسم سوگواری، با مسئولان این اماکن و نیروهای امدادی به خصوص اورژانس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
captcha