رشد 5 برابری نذورات مردمی برای کمک به راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3850817
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

رشد 5 برابری نذورات مردمی برای کمک به راهپیمایی اربعین

گروه اجتماعی- فرماندار کرج از رشد پنج برابری نذورات مردمی، سازمان‌ها و نهادهای این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

رشد 5 برابری نذورات مردمی برای کمک به راهپیمایی اربعین

غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی اربعین با هم‌افزایی صورت گرفته همه نذورات نقدی و غیرنقدی شهروندان فهیم و بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ادارات شهرستان جمع‌آوری و در حساب ستاد اربعین شهرستان کرج متمرکز شده است.
وی در ادامه از رشد پنج برابری کمک‌های مردمی و سازمان‌ها و نهادهای شهرستان کرج به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی اربعین ۹۸ خبر داد و افزود: حدوداً ۵۰۰ میلیون تومان نذورات در شهرستان کرج جمع‌آوری شده که برابر جدول زمانبندی با نظارت مستقیم ستاد شهرستان، صرف تجهیز و تأمین اقلام مورد نیاز درموکب‌ها خواهد شد.
فرماندار کرج در ادامه هماهنگی و برگزاری جلسات با کمیته‌های تخصصی پشتیبانی، آموزش و اطلاع‌رسانی را از جمله اقدامات انجام شده در پیشواز این اجتماع بزرگ فرهنگی - مذهبی برشمرد.
قاسم‌پور اضافه کرد: پیگیری و اخذ مجوز برای استقرار موکب‌ها در شهرستان، برگزاری جلسه و برنامه‌ریزی جهت نحوه اسکان و تغذیه، پیگیری و هماهنگی ماشین آلات سبک و سنگین و سایر وسایل حمل و نقل عمومی جهت اعزام و جابجایی در کشور عراق بوده است.

انتهای پیام
captcha