حماسه جاماندگان زیارت اربعین در رباط کریم
کد خبر: 3851143
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

حماسه جاماندگان زیارت اربعین در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از برگزاری مراسم جاماندگان زیارت اربعین حسینی به تأسی از پیاده‌روی میلیون‌ها عاشق اباعبدالله الحسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 28 مهر ماه جاری، گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان زیارت اربعین حسینی به همراه کاروان اسرای کربلا به تأسی از پیاده‌روی میلیون‌ها عاشق اباعبدالله الحسین(ع) در عراق با حضور دلداگان حسینی، مسئولین و روحانیون از مقابل شهرداری برگزار شد.

وی، افزود: این مراسم، در قالب دسته‌ عزاداری آغاز شد و شرکت‌کنندگان با شعار «لبیک یا حسین» به سمت امامزاده عمادالدین(ع) حرکت و پس از تجمع در امامزاده و ذکر مصیبت و سینه‌زنی، به امامت حجت‌الاسلام ترابی، امام جمعه رباط کریم، نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.

این مسئول، بیان کرد: عاشقان امام حسین(ع) با شرکت در مراسم جاماندگان زیارت اربعین حسینی به دشمنان زمانه گفتند که تا پای جان در برابر ظلم‌ستیزی می‌ایستند.

جلیلی، با بیان این که قرائت قرآن، سینه‌زنی، سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت اربعین از برنامه‌های این مراسم بود، تصریح کرد: همچنین این مراسم در پرند و شهرک الارد نیز برگزار شد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha