تشرف بانوان انگلیسی به بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س)+فیلم
کد خبر: 3851384
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

تشرف بانوان انگلیسی به بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س)+فیلم

کانون خبرنگاران نبأ ــ جمعی از بانوان شیعه کشور انگلیس، ۲۸ مهرماه در قالب کاروان زیارتی «لبیک یا زهرا(س)» میهمان بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س) شهرستان نیشابور شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کاروان زیارتی «لبیک یا زهرا(س)» متشکل از 20 بانوی شیعه از شهر لندن، پایتخت کشور انگلیس، عصر یکشنبه، 28 مهرماه به بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س) شهرستان نیشابور مشرف شده و پس از زیارت و قرائت قرآن، با توضیحات روحانی مستقر در بقعه متبرکه و مترجم با زندگی‌نامه بی‌بی شطیطه(س) و همچنین فضای بقعه متبرکه آشنا شدند.
تشرف بانوان انگلیسی به بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س)
این بانوان از شهر مقدس قم به بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س) مشرف شده و بعد از زیارت این بقعه متبرکه به سمت مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا(ع) حرکت کردند.
تشرف بانوان انگلیسی به بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س)
حجت‌الاسلام پیرایی، روحانی مستقر در بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بیان کرد: از نکات جالب حضور شیعیان اروپایی در این بقعه متبرکه که در طول خدمت بارها شاهد بودم، قرائت دعای ایشان برای سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز نیز این بانوان شیعه ساکن لندن، در بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س) پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) به‌طور دسته جمعی برای سلامتی رهبر عزیز ایران اسلامی دعا کردند.
یادآور می‌شود، بقعه متبرکه بی‌بی شطیطه(س) در انتهای خیابان امام خمینی(ره) در شهرستان نیشابور قرار دارد.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha