توجه به ظرفيت‌های سرمايه‌گذاری؛ فرصتی مناسب برای توسعه آذربايجان‌غربی
کد خبر: 3851550
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

توجه به ظرفيت‌های سرمايه‌گذاری؛ فرصتی مناسب برای توسعه آذربايجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: توجه به ظرفيت های سرمايه‌گذاری، فرصتی مناسب برای توسعه این استان بوده و بهره‌گيری از سرمايه‌های داخلی و خارجی و جذب سرمايه‌گذاران توانمند، راهی برای تسريع حركت اقتصاد به‌سوی توسعه و ايجاد اشتغال پايدار است.

توجه به ظرفيت های سرمايه‌گذاری؛ فرصتی مناسب برای توسعه آذربايجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، داود غفارپور، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی، دیروز، ۲۹ مهر، در جلسه‌ای در راستای معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری استان با حضور، بکیر صدیق کیزماز، رایزن بازرگانی کنسولگری ترکیه در ارومیه، با تاکید براین نکته که توجه به ظرفيت های سرمايه‌گذاری، فرصتی مناسب برای توسعه آذربايجاندغربی است، اظهار کرد: بهره‌گيری از سرمايه‌های داخلی و خارجی و جذب سرمايه‌گذاران توانمند، راهی برای تسريع حركت اقتصاد به‌سوی توسعه و ايجاد اشتغال پايدار بوده و آذربايجان‌غربی در اين بين با توجه به وجود پتانسيل‌ها و ظرفيت‌های سرمایه‌گذاری، مستعد و آماده سرمايه‌گذاری است.
وی با اشاره به اهميت سرمايه‌گذاری به عنوان يک مقوله اقتصادی، گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی از حضور کلیه سرمایه‌گذاران از جمله سرمایه‌گذاران ترک استقبال می کند.
غفارپور ضمن اشاره به وظایف و نحوه ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران، گفت: سرمایه‌گذاران باید قبل از شروع فعالیت خود جهت انجام هرگونه اقدام با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در ارتباط نزدیک باشند تا با ارائه مشاوره به آنان، طبق قانون فیپا یا قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در  راستای حل مشکلات‌شان از مشوق گ‌های سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.
وی از رایزن کنسول گری ترکیه در ارومیه خواست برای آشنایی بیشتر سرمایه‌گذاران ترک با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آذربایجان‌غربی جهت معرفی و تبلیغ در امر سرمایه‌گذاری استان، با این مرکز در ارتباط نزدیک باشد.

انتهای پیام
captcha