تلاش دولت برای تصویب بودجه دوسالانه/ به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم
کد خبر: 3851687
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد:

تلاش دولت برای تصویب بودجه دوسالانه/ به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم

گروه اقتصاد ــ انارکی‌محمدی اظهار کرد: حُسن بودجه دوسالانه این است که اقداماتی که دولت به ویژه در زمینه‌های عمرانی قصد انجام آن را دارد به شکل مناسب‌تری انجام خواهد شد.

احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌‌وگو با ایکنا، درباره برنامه دولت برای تصویب بودجه دوسالانه اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت معتقد به این اقدام است و مجلس هم مخالفت چندانی با این موضوع ندارد، احتمالاً بودجه دوسالانه خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت این شکل از بودجه‌بندی ادامه داد: حُسن بودجه دوسالانه این است که اقداماتی که دولت به ویژه در زمینه‌های عمرانی قصد انجام آن را دارد به شکل مناسب‌تری انجام خواهد شد.

تلاش دولت برای تصویب بودجه دوسالانه

منتخب مردم رفسنجان و انار یادآور شد: البته هنوز دوسالانه شدن بودجه به مرحله نهایی نرسیده است و در روزهای گذشته هم بنده در مجلس حضور نداشته‌ام. لذا اطلاعات جدیدی در مورد آخرین وضعیت در این مورد ندارم، اما در هفته‌های گذشته بحث این بود که بودجه را دوسالانه ببندیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه معتقدید که این موضوع محقق خواهد شد؟ گفت: دولت که قطعاً دنبال این است که دوسالانه شدن بودجه را به سرانجام برسد و با توجه به توجیهات دولت در این مورد، احتمال دارد که به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام
captcha