مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد + اسامی برگزیدگان
کد خبر: 3851736
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
در قم؛

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد + اسامی برگزیدگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، برگزار شد و برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی به کار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از قم، مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد. در این دوره از مسابقات 84 نفر از کارکنان بخش‌های بیمه‌ای و درمان تأمین اجتماعی استان قم در 4 رشته مفاهیم، حفظ، قرائت و ترتیل با هم به رقابت پرداختند.

در پایان 3 روز برگزاری این مسابقات که در تالار تأمین این اداره کل برگزار شد در رشته مفاهیم در بخش آقایان، سیدمحسن امیرحسینی رتبه نخست، جواد کریمی احمدآبادی و امیرعلی خانچرلی مشترکاً دوم و محمد کاظمی حائز رتبه سوم استانی شدند که سیدمحسن امیرحسینی به مرحله کشوری راه یافت.

در بخش بانوان رشته مفاهیم، طیبه سراجی، فاطمه نظری و فاطمه اکرامی مقدم جایگاه اول تا سوم را کسب کردند که طیبه سراجی به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرد.

در رشته ترتیل محمدرضا نبی‌لو و اسماء اکبرزاده به ترتیب در دو بخش آقایان و بانوان حائز رتبه اول شده که به مرحله کشوری راه پیدا کردند، همچنین مصطفی رسولی و سمیر صباغ در بخش ترتیل آقایان دوم و سوم شدند و در بخش ترتیل بانوان نیز  طیبه سراجی و نرگس محمدیان دوم و سوم شدند.

در رشته قرائت، عباس بحرینی جواز ورود به مرحله کشوری مسابقات در مشهد مقدس را به دست آورد و اسماعیل فقیهی و مهدی داودی دوم و سوم شدند.  در بخش بانوان همکار، هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان نتوانستند حداقل امتیاز لازم برای حضور در مسابقات کشوری را کسب کند و لیلا محمدیاری و معصومه جعفری ارشاد دوم و سوم شدند.

در رشته حفظ 15 جزء نخست، انیسه حصاری حائز رتبه اول شد، در این بخش در قسمت آقایان، شرکت‌کننده‌ای نبود.

 در بخش حفظ جزء سی‌ام معصومه فاضل، مریم عبادی‌نژاد و ملیحه جعفری‌منش عناوین اول تا سوم را کسب کردند و معصومه فاضل جواز شرکت در مسابقات کشوری را به دست آورد.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان سازمان تأمین اجتماعی کشور آذرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha