مسابقه سیره قرآنی امام حسین(ع) در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3851796
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

مسابقه سیره قرآنی امام حسین(ع) در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسابقه سیره قرآنی امام حسین(ع) با عنوان «سقا» از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد برگزار می‌شود.

مسابقه سیره قرآنی امام حسین(ع) در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه «سقا» مخفف سیره قرآنی امام حسین(ع) از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد و با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه زائران و عموم علاقه‌مندان به صورت مجازی برگزار و شرکت‌کنندگان با ارسال عدد یک به سامانه ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ و یا مراجعه به وب سایت www.ofogh.qurany.irمی‌توانند لینک اپلیکیشن این مسابقه را دریافت کنند.

پس از دریافت این اپلیکیشن، در ابتدا شرکت‌کنندگان مقاله و محتوایی که درباره سیره قرآنی امام حسین(ع) بارگذاری شده، را مطالعه و سپس به ۲۰ سؤال که بر اساس این مقاله طراحی شده است، پاسخ داده و پاسخنامه‌های خود را ارسال کنند.

هر شرکت‌کننده که به ۱۸ سؤال از ۲۰ سؤال پاسخ صحیح داده باشد، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود و در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)، نتایج قرعه‌کشی اعلام می‌شود و به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان هدایای نقدی کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود که علاقه‌مندان تا ۲۰ آبان‌ ماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha