ودیعه‌گذاران حج تمتع در البرز اطلاعات خود را تکمیل کنند
کد خبر: 3852182
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

ودیعه‌گذاران حج تمتع در البرز اطلاعات خود را تکمیل کنند

گروه معارف- مدیر حج و زیارت استان البرز از ودیعه‌گذاران حج تمتع در این استان خواست تا اطلاعات خود را در سامانه ذخیره حج تکمیل کنند.

ودیعه‌گذاران حج  تمتع در البرز اطلاعات خود را تکمیل کنند

عباس دمیرچی، مدیر حج و زیارت استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد:‌ در فراخوانی که توسط سازمان حج و زیارت منتشر شده از تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خواسته شد با مراجعه به سامانه رزرویا ذخیره حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
وی افزود: هدف از این فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روزرسانی کنند تا ضمن ساماندهی، تمام اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ... امکان‌پذیر شود.
دمیرچی بیان کرد: بر اساس این اطلاعیه‌، شخص ودیعه‌گذار حج تمتع می‌تواند به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کرده یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال(پنج هزار تومان) این فرایند را انجام دهند.
این مسئول تصریح کرد: انتشار این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha