تحریم‌های آمریکا بازدارنده پیشرفت انقلاب اسلامی نبوده است
کد خبر: 3854803
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
امام جمعه بجنورد:

تحریم‌های آمریکا بازدارنده پیشرفت انقلاب اسلامی نبوده است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بجنورد گفت: ملت ایران با حضور خود در صحنه‌های مختلف نشان داده است که تهدید و تحریم‌های آمریکا هیچ‌گاه در پیشرفت انقلاب اسلامی بازدارنده نبوده است.

تحریم‌های آمریکا بازدارنده پیشرفت انقلاب اسلامی نبوده استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در بجنورد، با اشاره به اینکه دانشجویان خط امام در 13 آبان سیلی محکمی به آمریکا زدند، افزود: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان از پایبندی مردم به آرمان انقلاب دارد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: معظم له فرمودند که مسئولان حواسشان جمع باشد که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای به دنبال نداشته و نخواهد داشت و به آن دل نبندند و به این مردم دل ببندند.
یعقوبی با بیان اینکه امروز جغرافیای مقاومت در دنیا باز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا آن قدر مستاصل شده که شلوغ بازی و ترقه بازی در کشورهای همسایه همچون عراق به راه انداخته است اما راه به جایی نمی‌برد، چراکه مردم بیدار هستند.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در گذشته دو جبهه غرب و شرق وجود داشت و بعد از آن جبهه انقلاب اسلامی به وجود آمد، اما اکنون دیگر نشانی از جبهه شوروی وجود ندارد و اکنون حرف فقط از ایران است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر دشمن در همه صحنه ها شکست خورده است و ملت ما ماندگار شده است.
یعقوبی خطاب به ملت ایران گفت: ملت از صحنه های انقلاب غافل نباشد چراکه حضور مردم سبب شده تا نظام ما مردم سالار شود.
وی با اشاره به جوانان نیز اظهار کرد: جوانان مراقبت کنند که از طریق فضای مجازی دروغ پرداز منفعل نشوند.

انتهای پیام
captcha