بستر حضور بیش از پیش مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم شود
کد خبر: 3854808
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
معاون استاندار خراسان شمالی:

بستر حضور بیش از پیش مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که بستر حضور بیش از پیش مردم در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم شود.

بستر حضور بیش از پیش مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی فراهم شودبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی روز دوشنبه، 13 آبان‌ماه در نشست شورای اداری اسفراین اظهار کرد: هیچ دولتی نباید با مردم خود رقابت کند، بلکه باید از رقابت به مشارکت گذر کند.
وی با اشاره به انتخابات آتی گفت: وظیفه داریم با حفظ بی‌طرفی کامل، شرایط حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: چهل و یک سال از عمر انقلاب می‌گذرد و همواره برگزاری انتخابات‌ها انجام شده است که این نشان‌دهنده دموکراسی در ایران است.
بیگ‌زاده تاکید کرد: وظیفه ما تنها آماده کردن بستر برای برگزاری یک انتخابات سالم و با شور و نشاط سیاسی است.
فرماندار اسفراین نیز در این مراسم با تبریک ۱۳ آبان و گرامیداشت سالروز شهدای دانش‌آموز و دانشجو حضور مردم در راهپیمایی این روز را پرشور، حماسه‌آفرین و معنادار خواند و اظهار کرد: دشمنان ۴۰سال تجربه کردند و چهل سال اشتباه کردند و دچار خطای محاسباتی شدند، اما همچنان بر اشتباهات خود اصرار دارند.
رستمی افزود: در عین این فشارها، تهدیدها، تحریم‌ها و جنگ‌ها، نفوذ و قدرت ایران اسلامی را در منطقه شاهد هستیم و این نشان می‌دهد که هدف و آرمان انقلاب درست بوده و ما در این مسیر ثابت قدم هستیم.
فرماندار اسفراین با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه تأکید کرد و افزود: احزاب، گروه‌های سیاسی، روحانیون و رسانه‌ها تلاش کنند تا مردم با شور و اشتیاق و اعتماد وارد عرصه شوند.
به گزارش ایکنا در این مراسم، تاجی و علیزاده به ترتیب به عنوان معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری اسفراین و بخشدار مرکزی این شهرستان منصوب شدند و از زحمات محمد بدری، معاون سابق فرماندار و هادی لعل مصرزاده بخشدار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha