دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام پیوست
کد خبر: 3859102
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام پیوست

گروه فرهنگی ــ رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد از پیوستن این دانشگاه به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام خبر داد.

دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام پیوستعلیرضا حسینی، رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، گفت: تقویت و توسعه آموزش همگانی در جهان اسلام و فراهم شدن بستر مناسب برای تبادل افکار از مهم‌ترین اهداف مدنظر این عضویت است.

وی در ارتباط با مزیت‌های پیوستن به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام افزود: تبادلات علمی، آموزشی و تحقیقاتی، اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و ایجاد و تقویت ارتیاط علمی از جمله مزیت‌های پیوستن به این شبکه است.

حسینی بیان کرد: این شبکه ذیل کمیته علمی و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی است که عضویت در این شبکه چهار ساله و ریاست آن بر عهده دکتر قاسم جان از پاکستان است.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد در خصوص دانشگاه‌های ایرانی عضو این شبکه جهانی گفت: دانشگاه‌هایی همچون پیام نور، کوثر، امام خمینی قزوین، ادیان مذاهب، علوم پزشکی، آموزش مجازی تهران و علم و صنعت از جمله اعضای فعلی دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام هستند.

حسینی پیرامون دانشگاه‌های خارج کشور عضو در این شبکه افزود: دانشگاه‌های علامه اقبال پاکستان، آناتولی ترکیه، AEUمالزی و دانشگاه های مجازی تونس و ساحل عاج از دیگر اعضای حال حاضر این شبکه هستند.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه کوثر بعد از پیوستن به این گروه بیان کرد: فعلا در ابتدای راه قرار داریم و با توجه به امضای این تفاهم‌نامه موظف هستیم آن چه در آیین نامه‌ها وجود دارد را اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha