انتخابات کارنامه نظام و حاکمیت است
کد خبر: 3862643
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

انتخابات کارنامه نظام و حاکمیت است

‍گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات کارنامه نظام و حاکمیت است، از ثبت نام ۱۰۲ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تا ظهر امروز از این تعداد ۱۹ نفر مربوط به شهرستان شیروان،۲۲ نفر شهرستان اسفراین و ۶۲ نفر مربوط به بجنورد و سایر شهرستانهاست.

انتخابات کارنامه نظام و حاکمیت استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز، ۱۷ آذر در بازدید از حوزه انتخابیه شهرستان بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور زنان در انتخابات این دوره بسیار پررنگ بوده به طوری که در انتخابات دوره گذشته این قشر تنها پنج درصد حضور یافتند اما این رقم در انتخابات امسال به ۱۵درصد رسیده است.

وی در خصوص راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی از سوی برخی داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ما فقط در مسیر قانون و اجرای آن حرکت می کنیم واگر تخلفی برای ما محرز شود رعایت هیچ فرد، گروه یا جناحی را نخواهیم داشت.

شجاعی ادامه داد: در این ارتباط تاکنون به ۲۵ نفر تذکر داده ایم که پنج نفر آنان از مدیران کل هستند که هدف اصلی ما پیشگیری از تخلفات است و با کسی تعارف نداریم.

وی با تأکید بر اینکه قانونمداری و صحت انتخابات برای ما حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در بعد نظارت و اجرای انتخابات وظیفه خود را به درستی به اتمام برسانیم و فضایی ایده آل برای تمام گروه‌ها و جناح های سیاسی فراهم آوریم.

شجاعی بیان کرد: امیدواریم بهترین گزینه‌ها در انتخابات امسال روی کار بیایند تا شاهد حضور بیشتر استان در سطح ملی باشیم.

انتهای پیام
captcha