انتقال فرهنگ و ارزش‌ها در آموزش و پرورش مبتنی بر پژوهش باشد
کد خبر: 3862693
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

انتقال فرهنگ و ارزش‌ها در آموزش و پرورش مبتنی بر پژوهش باشد

گروه فرهنگی ــ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: انتقال فرهنگ و ارزش‌ها در آموزش و پرورش مبتنی بر تحقیق و پژوهش باشد.

انتقال فرهنگ و ارزشها توسط آموزش و پرورش مبتنی بر پژوهش باشدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی، روز یکشنبه، ۱۷ آذر در مراسم نواختن زنگ هفته پژوهش بیان کرد: آموزش بدون تحقیق و پژوهش معنا ندارد و همه تصمیمات در زندگی روزمره ما نیز باید مبتنی بر تحقیق و پژوهش باشد.
وی گفت: در جامعه امروزی که عصر پیشرفت تکنولوژی وتغییر وتحول  است اگر به گذشته ها نگاهی داشته باشیم به این اصل پی می بریم که در حوزه های مختلف تغییرات چشمگیری جامعه را در بر گرفته است.
بیگ زاده افزود:  به طور مثال در حوزه بهداشت و درمان انواع بیماری هایی که در گذشته جان هزاران انسان را به کام مرگ کشاند این پژوهشگران و محققان بودند که با تلاش شبانه روزی انواع واکسن هارا جهت پیشگیری و درمان تولید کردند و جان میلیون ها انسان را نجات دادند.
وی ادامه داد: انقلاب های صنعتی موجب تحول اساسی در زندگی مردم شده است و در حال حاضر علم و تکنولوژی با شتاب چند برابری نسبت به گذشته به پیش می رود جامعه ما نیز نیازمند تلاش و تحقیق و پژوهش است تا توانایی رقابت با جامعه جهانی را داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی اظهارکرد: آموزش وپرورش موجبات رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را فراهم می کند  و انتقال فرهنگ و ارزش ها، گرایش ها و آداب و رسوم فرهنگی  اجتماعی توسط آموزش و پرورش انجام می گیرد که همه باید مبتنی بر تحقیق و پژوهش باشد .
بیگ زاده همچنین بیان کرد: امسال با همکاری استانداری و آموزش وپرورش مقرر شد  آزمایشگاه های سلول های بنیادین و پژوهشکده های دانش آموزی  در مدارس استان شکل بگیرد .

انتهای پیام
captcha