انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی و دانشگاه کوثر بجنورد
کد خبر: 3870045
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی و دانشگاه کوثر بجنورد

گروه فرهنگی ــ جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی و دانشگاه کوثر بجنورد به‌منظور همگرایی، توسعه تعاملات و بهره‌برداری از ظرفیبت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و دانشگاه کوثر بجنورد منعقد شدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی و دانشگاه کوثر بجنورد به‌منظور همگرایی، توسعه تعاملات و بهره‌برداری از ظرفیبت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

موضوع این تفاهم‌نامه که به امضای محسن رحمانی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی و علیرضا حسینی، رئیس دانشگاه کوثر رسیده است، توسعه تعاملات فرهنگی، پژوهشی، فناوری و اشتغال است.

شناسایی نیازها و تقاضاهای استانی که امکان انجام آن با مشارکت و توانمندي طرفين وجود دارد، همکاری در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی موردنیاز اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و همکاری در زمینه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی در دانشگاه از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

همکاری مشترک جهت انجام طرح‌های پژوهشی با مشارکت جهاددانشگاهی و دانشگاه و تعامل جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه کوثر شامل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) و دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه برای مدت دو سال منعقد شده است.

انتهای پیام
captcha