پوستر «فهما» با حضور استاندار خراسان شمالی رونمایی شد
کد خبر: 3871304
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

پوستر «فهما» با حضور استاندار خراسان شمالی رونمایی شد

گروه فرهنگی ــ استاندار خراسان شمالی در نشست مجمع مشورتی هنرمندان از پوستر نخستین رویداد «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) رونمایی کرد.

پوستر به گزارش ایکنا از خراسان شمالی،  محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، ۲۳ دی‌ماه، در نشست مجمع مشورتی هنرمندان خراسان شمالی، با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، از اجراکنندگان این طرح بزرگ فرهنگی تقدیر کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا جایگاه استان در میان دیگر استان‌ها مشخص شود و مطالبات و برنامه‌ها بهتر و دقیق‌تر پیگیری شود.

وی تاکید کرد: باید در برگزاری برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌های آینده، نگاه ملی وجود داشته باشد تا موجبات پیشرفت در این عرصه نیز فراهم شود.

گفتنی است در این جلسه مجموع ردیف اعتباری، سهمیه تأسیس و راه‌اندازی کانون‌ها، اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه  و خانواده، بیمه مدیران و کتابداران کانون‌های مسجد و نیز تکمیل و تجهیز مساجد توسط مدیر ستاد استانی مطرح شد.

یادآور می‌شود: نخستین رویداد فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) با راه‌اندازی و بروزرسانی سامانه بچه‌های مسجد به آدرس  www.bachehayemasjed.ir  و یکپارچه‌سازی و ارزش گذاری فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به شکل رقابتی آغاز شده و در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha