ضرورت الگوسازی فرایض دینی با برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان
کد خبر: 3871623
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

ضرورت الگوسازی فرایض دینی با برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی با تأکید بر اینکه فرایض دینی با برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان الگوسازی شود، گفت: فریضه نماز در مدارس باید جدی گرفته شود.

ضرورت الگوسازی فرایض دینی با برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزانبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، عباس سعیدی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، امروز 25 دی ماه در شورای معاونین این اداره کل اظهار کرد: همواره به دنبال کمیت هستیم و به کیفیت توجهی نداریم و آفت‌هایی از جمله برنامه‌ریزی دقیق نداشتن از روی ناآگاهی مدیران ما را تهدید می‌کند که باید هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی غیردقیق از روی ناآگاهی و روزمرگی از آفت‌هایی است که مدیران را تهدید می‌کند.

سعیدی ادامه داد: فریضه نماز در مدارس باید جدی گرفته شود و خانواده‌ها در کنار آموزش‌وپرورش تلاش کنند و این فریضه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: باید با اجرای برنامه‌هایی که برای دانش‌آموزان جذابیت داشته باشند، مفاهیم و ارزش‌های دینی و فرایض مهمی چون نماز را برای آنان به‌صورت نهادی الگوسازی کرد.

صدقی، رئیس اداره فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: به استناد ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه وزارت فناوری و اطلاعات مکلف است با همکاری آموزش‌وپرورش و شرکت زیرساخت تا پایان امسال دسترسی تمام مدارس شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستاهای بالای ۲۰خانوار به شبکه ملی از طریق اینترنت را فراهم کند.

وی افزود: این طرح در خراسان شمالی ۲۰ شهر با ۷۲۴ خانوار و ۶۱۶ روستا در قالب ۹۴۱ مدرسه را مشمول می‌شود.

انتهای پیام
captcha