لزوم رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات
کد خبر: 3871687
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

لزوم رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: وظیفه هیئت اجرایی و نظارت انتخابات، قانون‌مداری با رعایت اصل بی‌طرفی است.

لزوم رعایت اصل بی‌طرفی در انتخاباتبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی، امروز، ۲۴ دی‌ماه، در نشست تعاملی هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسفراین، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه وش شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت او همچون حیات مبارک است که خون جدیدی را در شریانهای انقلاب اسلامی جاری و ساری کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ریز و درشتی کوتاهی نکرده و تمام اهتمام خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۱ سال به‌کار گرفته است.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایت‌پیشه خیال می‌کرد با حذف فیزیکی عناصر تاثیرگذار انقلاب اسلامی، می‌تواند به اهداف پلید خود برسد ، غافل از اینکه حضور میلیونی مردم ایران و عراق در تشییع پیکر این سرداران مجاهد و سرافراز این پیام را به جهان مخابره کرد که هر چند سلیمانی رفت اما راه او وخط ومشی او در محور مقاومت که خودش علیه استکبار برنامه‌ریزی کرده بود، همچنان باقیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به حادثه هواپیمایی بوئینگ اکراین و شهادت جمعی از هموطنانمان اظهار کرد: دشمنان ما علی‌الخصوص امریکای جنایتکار این اتفاق را ناتوانی نظام و تشخیص نادرست در عملیات نظامی می‌دادنند در صورتی‌که وقتی هواپیمای مسافربری مارا در خلیج فارس زدند، رییس جمهور وقت آمریکا به آن افسر و مسئول عالی رتبه نظام مدال شجاعت و افتخار داد.

وی با اشاره به صداقت جمهوری اسلامی ایران در این حادثه گفت: این نظام بر مبنای مردم و اراده مردم‌سالاری دینی است و این‌که نظام صادقانه و شفاف موضوع را خودش اعلام می‌کند، نشان‌دهنده صداقت گفتار نظام و حاکمیت مردم است، اگر امریکای جنایتکار به قاتلین مدال شجاعت و افتخار می‌دهد، رهبر انقلاب و روسای قوا و ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کردند که با خاطیان برخورد کرده و آنان را تحویل مراجع قضایی خواهیم داد.

وی با اشاره به توطئه دیگر دشمنان از تجمعات اعتراض امیز وحضور سفیر خبیث انگلیس در تجمعات اعتراض آمیز افزود: این اوج خباثت دشمنان نظام بود که به زعم خودشان این تجمعات را مدیریت میدانی کرده و از آن بهره‌برداری کنند.

حیاتی با تاکید به حساسیت این دور از انتخابات افزود: یقینا ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان پلید جمهوری اسلامی خواهند داد.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند اما انچه که برای ما مجریان مهم است بستر سازی قانونی با رعایت اصل بیطرفی برای مشارکت حداکثری ملت عزیز ایران است.

وی افزود: اجازه ندهید این اطمینان خدشه‌دار شود، اگر مردم بدانند ما در مدار قانون حرکت می‌کنیم و اصل بی‌طرفی سرلوحه امورمان هست، بیشتر به ما اعتماد خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha