افزایش هزار میلیاردی اعتبار کمیته امداد در سال 99
کد خبر: 3872042
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

افزایش هزار میلیاردی اعتبار کمیته امداد در سال 99

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: اعتبار کمیته امداد در سال 98 دوهزار میلیارد تومان بوده است و در سال 99 پیش بینی می‌شود که این اعتبار به سه هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

افزایش هزار میلیاردی اعتبار کمیته امداد در سال 99به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، امروز 26 دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون هزار و 850 میلیارد تومان در قالب 300 هزار فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است، اضافه کرد: سقف وام‌های کارگشایی بین پنج تا 10 میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: هزار و 100 میلیارد تومان وام کارگشایی، 200 میلیارد تومان وام مسکن و 450 میلیارد تومان وام‌های اشتغال در سال جاری پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تاکید کرد: این صندوق نماد بانکداری اسلامی است و برای تسهیلات تا سقف پنج میلیون تومان هیچگونه کارمزدی دریافت نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به سپرده‌گذاران در این صندوق وام تعلق نمی‌گیرد، افزود: این صندوق سومین موسسه بعد از بانک ملی و صادرات در میزان تراکنش بسته‌های معیشتی دولت در سال جاری بوده است.

باجلان عنوان کرد: در سال جاری تاکنون 37 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف در خراسان شمالی پرداخت شده است و باتوجه به اینکه استان‌های محروم و مرزی در اولویت کاری قرار دارند، سه میلیارد تومان نیز در این سفر برای پرداخت تسهیلات به خراسان شمالی تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: در صندوق قرض‌الحسنه امدادولایت، از هرگونه تشریفات اداری و ارائه ضمانت‌های پیچیده پرهیز می‌شود و با رعایت تکریم مددجویان حمایت‌های ویژه‌ای از آنان می شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ادامه داد: وام‌هایی که برای اشتغال‌زایی به مددجویان ارائه می‌شود، با هدف اشتغال پایدار است و تا پنج سال نیز تحت نظارت صندوق هستند و اگر انحرافاتی در ایجاد اشتغال آنان دیده شود، وام پرداخت شده بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام
captcha