گمانه زنی‌های بیهوده درباره افراد رد صلاحیت شده، سبب تهمت می شود
کد خبر: 3873816
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

گمانه زنی‌های بیهوده درباره افراد رد صلاحیت شده، سبب تهمت می شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید توجه داشته باشیم در رابطه با افرادی که رد صلاحیت شده‌اند  گمانه زنی‌های بیهوده نداشته باشیم و بدون علم به علت رد صلاحیت آنان، تهمت نزنیم.

فضای انتخاباتی در کشور باید آرام باشدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین نوری، امام جمعه موقت بجنورد، امروز ۶ بهمن ماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه فضای انتخابات در کشور داغ است، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم در رابطه با افرادی که رد صلاحیت شده‌اند  گمانه زنی‌های بیهوده نداشته باشیم و بدون علم به علت رد صلاحیت آنان، تهمت نزنیم.

وی با بیان اینکه گناه است حرفی را بدون علم و آگاهی بیان کنیم، اظهار کرد: ممکن است شخصی که رد صلاحیت می‌شود در جایگاه‌های دیگر قابلیت بالایی داشته باشد و بتواند خدمات بسیار خوبی به کشور ارائه کند و نباید تهمت‌های نادرست به این افراد زده شود.

امام جمعه موقت بجنورد عنوان کرد: هواداران کاندیدا نیز به صرف اینکه مطلبی را می‌شنوند نباید آن را منتشر کنند و هر شایعه‌ای را بیان کنند و باید مراقب آنچه منتشر می‌کنیم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: حضور 25 میلیون جمعیت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، نشان از قدردانی ملت ایران از این فرمانده توانمند بوده است و یاد و خاطره سردار سلیمانی تا ابد دردل مردم باقی خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در تمام فتنه‌ها برای نابودی انقلاب اسلامی نقش داشته است، اظهار کرد: سردار سلیمانی اجازه تغییر جغرافیا ایران را به دشمنان انقلاب اسلامی نداده است و در تمام فتنه‌ها آثاری از حضور آمریکا بوده است که نشان می‌دهد هر کجا فساد و ناامنی در دنیا وجود داشته باشد، آمریکا نیز نقش دارد.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: خون سردار سلیمانی دشمنی آمریکا را عریان ساخت و به افرادی که می‌گفتند می‌توان با آمریکا کنار آمد، ثابت کرد که آمریکا نمی‌تواند دوستی را با انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با تاکید اینکه ظلم به نفس قابل بخشش نیست، افزود: ظلم به نفس و شرک ورزیدن به خداوند جزو آن دسته از ظلم‌های غیر قابل بخشش است.

انتهای پیام
captcha