میراث‌داران خوبی برای انقلاب باشیم
کد خبر: 3873951
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

میراث‌داران خوبی برای انقلاب باشیم

گروه فرهنگی ــ سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران گفت: باید میراث‌داران خوبی برای انقلاب اسلامی باشیم، انقلاب اسلامی به‌عنوان امانت در اختیار ما قرار دارد که باید به‌خوبی از آن حفاظت کنم.

میراث داران خوبی برای انقلاب اسلامی باشیمقاسم جعفری، سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران، درگفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه شکاف‌های فرهنگی از آسیب‌های جدی برای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی معروف به انقلاب فرهنگی است که در درون آن نیز مسائلی مانند عدالت، توسعه و... نیز مطرح می‌شود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید براینکه پس از انقلاب اسلامی افرادی به زندگی اشرافی گرایش پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: همین مسئله موجب شد تا ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌درستی انتقال پیدا نکند و موجب بدبینی نسل جدید از انقلاب اسلامی شود.

سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران تأکید کرد: عملکرد نامساعد در اهداف اصلی انقلاب اسلامی، تردید ایجاد کرده است و در این زمینه نقش دشمنان انقلاب اسلامی نیز بسیار مؤثر بوده است.

جعفری عنوان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با نوع نگاه مقام معظم رهبری به اهداف اصلی انقلاب اسلامی بازگردیم و اهداف انقلاب اسلامی در گفتار و کردار تک تک مردم و مسئولان وجود داشته باشد تا نسل جدید بتوانند در راه درستی گام بردارند.

وی ادامه داد: حدود 60 درصد از جمعیت کشور متولدین پس از بهمن ماه سال 57 هستند و به‌طور قطع از نسل اول انقلاب انتظار می‌رود که به‌درستی ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان دهند.

سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران تأکید کرد: اگر مردم ما افرادی چون سردار سلیمانی را دوست دارند و در دل آن‌ها جای دارد، به دلیل این است که رفتار و گفتار سردار سلیمانی صادقانه بوده است و در این مدت با صداقت تمام به مردم و کشور خدمت کرده است.

جعفری افزود: اگر به اهداف اصلی انقلاب اسلامی بازگردیم، سلامت در گفتار، اقتصاد، سیاست و... به وجود می‌آید که همین مسئله موجب پیشرفت کشور می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: جوانان زمانی که رفتارهایی را از نسل اول انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنند که با اهداف اصلی انقلاب اسلامی در تضاد است، به اهداف انقلاب نیز شک می‌کنند و از اهداف اصلی فاصله می‌گیرند.

 

انتهای پیام
captcha