دشمنان به دنبال تخریب اصل انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3873970
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

دشمنان به دنبال تخریب اصل انقلاب اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه دشمنان ما امروز فقط به دنبال تخریب و خدشه‌دار کردن اصل انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم و مسئولان باید هوشیاری خود را در راه مقابله با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیش از پیش ارتقا دهند.

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تخریب هستند/ لزوم هوشیاری مردم و مسئولان برای مقابله با هجمه های دشمنانمحسن عربی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه مردم ستون اصلی تداوم امنیت پایدار و همچنین پشتیبان محکم انقلاب هستند، اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما مردمی هستند که در تمام صحنه‌ها با قدرت وارد میدان شده‌اند و هر کجا که پای نظام و انقلاب اسلامی به میان آمده است بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی، از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کرده‌اند.

عربی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که هر ایرانی دارد، مشارکت و وحدت در ایجاد امنیت پایدار است که در این امر مهم و حیاتی همیشه شاهد بودیم که چگونه مردم ما برای تداوم و استمرار این امنیت پایدار به میدان آمده و خدمت‌گذاران خود در ناجا را یاری کرده‌اند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی با توجه به شرح وظایف گسترده‌ای که دارد برای خدمت به مردم و برقراری امنیت و آرامش در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، افزود: ناجا سازمانی است که همواره رویکرد مردم محوری را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و لبخند رضایت مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی را افتخار خود می‌داند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه امروز برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان، مشارکت عمومی و همچنین همبستگی تمام دستگاه‌ها باید به‌عنوان یک اصل مهم در سرلوحه کاری باشد، بیان کرد: ایران اسلامی به دنیا نشان داد که وحدت و همبستگی و مشارکت، از جمله ویژگی‌هایی است که در بین ملت ما وجود داشته و هرگز اجازه نمی‌دهند تا این انقلاب و این نظام مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.

عربی با اشاره به اینکه دشمنان ما امروز فقط به دنبال تخریب و خدشه‌دار کردن اصل انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم و مسئولان باید هوشیاری خود را در راه مقابله با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیش از پیش ارتقاء دهند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در تمام حوزه‌ها، از جمله نقشه‌هایی است که دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی کشیده‌اند، بیان کرد: افزایش بصیرت و آگاهی در بین مردم و مسئولان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که اگر با جدیت به آن توجه شود، قطعاً دشمنان در حوزه‌های مختلف ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام
captcha