مؤمن واقعی باید موقعیت‌شناس خوبی باشد
کد خبر: 3874475
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

مؤمن واقعی باید موقعیت‌شناس خوبی باشد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه یک مؤمن واقعی باید موقعیت‌شناس خوبی باشد، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا(س)، حمایت از پرچم ولایت بوده و در شرایط مختلف، موضع‌گیری‌های مختلفی نیز داشته‌اند.

مؤمن واقعی باید موقعیت‌شناس خوبی باشدحجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه یک مؤمن واقعی باید موقعیت‌شناس خوبی باشد، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا(س)، حمایت از پرچم ولایت بوده است و در شرایط مختلف، موضع‌گیری‌های مختلفی نیز داشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درب منزل حضرت فاطمه(س) به مسجد باز می‌شد کسی رفت‌وآمد ایشان را به‌صورت علنی متوجه نمی‌شد و کسی خطبه‌های این حضرت را نشنیده بود اما در زمانی که اسلام  به خطر افتاد، ایشان به‌صورت علنی در اجتماع حضور پیدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضرت علی(ع) در برهه‌ای از زمان، سکوت را انتخاب کردند و با سکوت خود از ایجاد تفرقه جلوگیری کردند و در زمان دیگری صلاح را در این دیدند که در مقابل کفار شمشیر خود را گرفته و مبارزه کنند.

سالاری تأکید کرد: باید دقت شود که تا پیشوایان دین مبین اسلام، تا زمانی که دین خود را در خطر ندیدند، سکوت کردند و پس از اینکه احساس کردند اسلام ناب به خطر افتاده است با تمام قوا در صحنه حضور داشتند و به مبارزه پرداختند.

وی تصریح کرد: در جامعه فعلی ما نیز زمان آن رسیده است که ملت ما با تمام قوا در صحنه حضور داشته باشند و در مقابل مستکبران جهانی ایستادگی کنند که در سال جاری دو مناسبت بسیار مهم وجود دارد که نیاز است مردم ما مانند همیشه به خوبی در صحنه حضور داشته باشند و حضور مردم در صحنه همان راهی است که حضرت فاطمه(س) در آن قدم گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا وارد میدان شده است و با این شکل حکومت اسلامی مخالف است و همین مسئله نشان می‌دهد که باید همه در میدان حضور داشته باشیم.

تاکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از حضور مردم در صحنه ترس دارد و حضور مردم در 22 بهمن و انتخابات دوم اسفندماه، قدم گذاشتن در مسیر حضزت فاطمه(س) است که باید مورد توجه ملت ما قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha