خروج از منطقه، انتقام اصلی ایران از آمریکاست
کد خبر: 3874570
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

خروج از منطقه، انتقام اصلی ایران از آمریکاست

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مذاکره با آمریکا معنا ندارد، موضع انقلاب اسلامی، انتقام سخت است، موشک‌باران پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی محکمی به آمریکا بود اما انتقام اصلی زمانی است که آمریکا از منطقه خارج شود و دست از دخالت‌های خود بردارد.

دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا وارد میدان جنگ شده‌اندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 7 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه منطقه در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: اتحاد و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی جزو لوازم موفقیت ما در این جنگ تمام عیار با قدرت‌های جهان است و در حال حاضر در حوزه نظامی موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده‌ایم و در حوزه دیپلماسی نیز باید دیپلمات‌های ما با دقت بیشتری فعالیت کنند و بدانند مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد قدرت و عظمت جبهه مقاومت بود و آمریکا به‌عنوان یک تروریسم بین‌المللی با افتخار اعلام کرد که سردار سلیمانی توسط آمریکا ترور شده است.

خادمی با تأکید براینکه دهه فجر امسال با سال‌های دیگر بسیار متفاوت است، اضافه کرد: مذاکره با آمریکا معنا ندارد، موضع انقلاب اسلامی، انتقام سخت است، موشک‌باران پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی محکمی به آمریکا بود اما انتقام اصلی زمانی است که آمریکا از منطقه خارج شود و دست از دخالت‌های خود بردارد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال دو هزار عنوان برنامه برگزار می‌شود، اضافه کرد: 260 مبلغ در دهه فجر امسال به استان اعزام می‌شود و 150 مبلغ بومی در برنامه‌های دهه فجر حضور دارند و از کشورهای نیجریه و هندوستان نیز مبلغ اعزام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه دهه فجر امسال با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است، در بیش از 100 مدرسه دخترانه نشست‌های تخصصی با دختران دانش‌آموز برگزار می‌شود.

خادمی عنوان کرد: برای اولین بار در استان همایش مؤذنان برگزار می‌شود و در این همایش از مؤذن‌های استان نیز تجلیل می‌شود، در این ایام همایش مادرانه نیز با محوریت اینکه «حضرت فاطمه(س) الگوی من است» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha