مقاومت و وفاداری به ولایت پیام راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی بود
کد خبر: 3878413
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

مقاومت و وفاداری به ولایت پیام راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی بود

امام‌جمعه بجنورد گفت: مقاومت و وفاداری نسبت به ولایت مهم‌ترین پیام حضور باشکوه مردم در خراسان شمالی در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود.

مقاومت و وفاداری به ولایت پیام راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی بودحجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور پرشور و شعور مردم ایران و خراسان شمالی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال حاوی پیام غیرت، وفاداری به امامت و ولایت و مقاومت یا همان پیام سردار شهید سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه همچنین این حضور از مصادیق ضربت‌های پی‌درپی ملت ایران به استکبار بود، افزود: خود این حضور ضربت مهمی بر پیکر استکبار بود؛ به این معنا که هر چه ما را بکشید زنده‌تر می‌شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره همراه دو تشکر است، اظهار کرد: موضوع انقلاب اسلامی برای ما همواره همراه دو تشکر است که نخستین آن شکر الهی است.

وی ادامه داد: با کمال خشوع جبهه شکر بر درگاه الهی می‌ستاییم که این توفیق را نصیب ملت ایران کرد و این حرکت عظیم، این کار بزرگ و این نهضت تاریخ‌ساز به دست ملت ایران و با رهبری امام بزرگوار انجام گرفت، نظام اسلامی تشکیل شد و حرکت ملت ایران به سمت خدا و اهداف و ارزش‌های الهی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: درواقع هیچ نعمتی از این بالاتر نیست و شکر الهی بر این نعمت بزرگ همیشه لازم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تشکر دوم، تشکر از ملت ایران است، گفت: ملتی که در طول این سال‌ها از خود وفاداری، ایثار، شجاعت، جوانمردی، بصیرت و حضور دائمی در صحنه نشان داده‌اند به حق شایسته تجلیل و تشکر هستند.

 

انتهای پیام
captcha